WIADOMOŚCI

Boullier nowym dyrektorem Renault F1?
Boullier nowym dyrektorem Renault F1?
Jak podaje serwis BBC, zespół Renault już zdecydował kto zastąpi na stanowisku dyrektora zarządzającego Boba Bella, który od czasu afery singapurskiej pełnił obowiązki Flavio Briatore. Nowy dyrektor ekipy został przedstawiony personelowi w Oxfordshire we wtorek przez Gerarda Lopeza. Jest nim Francuz, Eric Boullier, który do niedawna zarządzał francuskim zespołem DAMS w serii GP2, a w listopadzie został dyrektorem zarządzającym Gravity Sport Management.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Eric Boullier odmówił komentarza w tej sprawie, jednak jak to już wcześniej miało miejsce informacja najprawdopodobniej w niedługim czasie zostanie oficjalnie potwierdzona przez zespół.

Na miejsce nowego szefa Renault obok 36-letniego Erica Boulliera typowanych było kilku kandydatów w tym również czterokrotny mistrz świata F1, Alain Prost oraz Gerhard Berger.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

123 KOMENTARZY
avatar
volasTSW

23.12.2009 17:25

0

w sumie dobrze, że nie Prost..nie za dobre rzeczy słyszałam o jego "szefowaniu"..wolałaby Bergera, ale nie jest źle;p


avatar
marius74

23.12.2009 17:28

0

Pozyjemy zobaczymy juz chyba nic wiecej nie moze zadziwic jesli chodzi o Renie


avatar
strong1

23.12.2009 17:33

0

Człowiek Lopeza z doświadczeniem w drugiej lidze wyścigowej,


avatar
Grapuś

23.12.2009 17:37

0

To już jest potwierdzone tak piszę BBC


avatar
kempa007

23.12.2009 17:40

0

potwierdzone to bedzie jak zespol to potwierdzi, a nie jak BBC napisze. To jest niemal pewna informacja, ale poki co niepotwierdzona.


avatar
marius74

23.12.2009 17:42

0

Co wie Robert czego nie wie wiekszosc z nas ani zapewne ludzie wyzej od nas? Dlaczego jest taki spokojny i nic nie mowi. Wiedzial juz od poczatku i po prostu sie nie przejmuje?


avatar
BMWbmw

23.12.2009 17:51

0

Może Renia się nie chwali, i buduje mega pocisk na 2010 rok ? Tak sobie myślę że Reno może już wcześniej podpisało jakiś kontrakt z Lopezem, i dał im kase na budowe bolidu ? kto wie...


avatar
grzes12

23.12.2009 17:53

0

W tym całym zamieszaniu w Renault najważniejszy jest bolid , bolid i jeszcze raz bolid , nie sądzę by to całe zamieszanie w ostatnim czasie przełożyło się negatywnie na to co się dzieje w fabryce . Na pierwsze odpowiedzi przyjdzie nam poczekać do lutego i pierwszych testów na torze i po nich będziemy mądrzejsi ... ;) W końcu jakiś news nie dotyczący wielkiego Schu ....;)


avatar
ekimmu

23.12.2009 17:56

0

no dobra wiadomość odnośnie renaty, nie dlatego że znam pana Boullier'a, ale dlatego że oddala to ew. możliwość zatrudnienia Prosta.. uff ;]


avatar
bosss111

23.12.2009 18:14

0

Robert powinien wrocic do Subera..albo aneksowac kontrakt z Reno w tym sensie ze moglby nawet bez zadnych konsekwencji w trakcie sezonu 2010 rozwiazac go gdy bolid nie bedzie konkurencyjny..


avatar
strong1

23.12.2009 18:23

0

Jerome D'Ambrosio wg. Confidental Renault podpisał kontrakt z Renault. Z programu rozwojowego właściciela,oczywiście:(,:)


avatar
RoninRonin

23.12.2009 18:41

0

kto ? nektar Ambrozja ?


avatar
RoninRonin

23.12.2009 18:43

0

wygląda na to, że w 2010 będziemy się pasjonowali ostrą rozgrywką między kilkoma panami ale zdecydowanie nie będzie wśród nich Kubicy.


avatar
strong1

23.12.2009 18:59

0

RoninRonin No i to mnie martwi w powrocie Schujkiw równym stopniu co sam powrót.. Nie dość ,że za nim nie przepadam to jeszcze będzie objeżdżał Kubice jak mu się zachce gdy wróci chociaż w niezłej formie. D'Ambrosio to Belg protegowany Bouliera z GP2.Współpracowali ze sobą w ekipie DAMS.Hmm i to jk to się będzie miało do "pełnego wsparcia" dla Kubicy? D'Ambrosio dwukrotnie z rzędu ogrywał Kobayashiego,tyle,że właściwie co z tego


avatar
strong1

23.12.2009 19:00

0

"No i jak się to ma" Kobayashiego ogrywał w GP2


avatar
ris

23.12.2009 21:37

0

14. strong1 - czy mógłbyś mi przypomniec ile lat temu skończyła się "partyzantka" ???? :-)))


avatar
strong1

23.12.2009 21:57

0

Nie wiem co masz na myśli,ale pierwszy na ziemiach polskich zastosował ją zdaje się hetman Czrniecki w trakcie obrony przed jeszcze większym szwedzkim potopem. A bo co? Planujesz zdobyć Einstone jak Bastylię szturmrem z polskimi kibicami? Skąd weżmiemy tylko magiczny napój...


avatar
strong1

23.12.2009 21:58

0

17- To było do Ciebie @risie.


avatar
strong1

23.12.2009 22:05

0

Czarniecki*


avatar
ris

23.12.2009 22:27

0

18. strong1 - bardzo doświadczony szef to skarb nieprawdaż ??? Taki jeden szef też robił wrażenie , że wie .... i już go nie ma.


avatar
ris

23.12.2009 22:28

0

18. strong1 - i klto bedzie miał tak naprwdę bolid nr 2 ? Czy ja coś dziś wspominałem o poworcie do pięknego alpejskiego kraju ????


avatar
strong1

23.12.2009 22:35

0

@ris Jeśli o "dzwoneczka" Ci chodzi to wrócił na swoje poprzednie stanowisko. Podobno. Co do alpejskiego kraju-no nie wiem,czekam do nowego roku.Dużo "lumpów" ciepłych trza by było spakować:)


avatar
SzymonBB

23.12.2009 22:35

0

Według mnie są tylko dwie ewentualności. Renault albo będzie takim czarnym koniem następnego sezonu albo będzie wąchał spaliny w dole stawki. Dziwne jest to że Robert milczy jak skała. Zapewne wie więcej niż my razem wzięci. Coś może jest na rzeczy. Nie wiemy co w Renault faktycznie piszczy. Dalej się zastanawiam nad tym czy faktycznie prace nad nowym bolidem są mocno zaawansowane. Kto wie może taka nowa dawka świeżości dla Reni (Kubica, Boullier) przyniesie jakieś wymierne korzyści i da nam choć troszkę uśmiechu na twarzach. Czego sobie jak i wam na nadchodzące święta gorąco życzę.


avatar
strong1

23.12.2009 22:42

0

Pytanie tyliko co ma powiedzieć Kubica "kur*a ,ale wdepłem,nie tego chciałem,nie chce szefa z drugiej ligi ze średnimi osiągami z Belgiem,którego bym w młodości objechał z palcem w doo...ie?


avatar
ris

23.12.2009 22:48

0

22. strong1 - mówię o tym, ze GP2 to nie F1. Boullier nie ma doświadczenia i pachnie to partyzantką. Więc coraz bardziej mnie to wszystko niepokoi. ;-(


avatar
SzymonBB

23.12.2009 22:49

0

Po co te nerwy drogi kolego. Uważasz że mnie też ta cała sytuacja nie wk……a. Od prawie 20 lat oglądam F1 i całe życie czekałem aby Polak jeździł w Formule. Jest jak jest i tego już Robert nie zmieni. Powiedziało się A trzeba powiedzieć B. Jeden rok można jakoś przebiedować. Świat się na tym nie kończy. To jest sport i wszystko się może zdarzyć. Nasze gdybanie co będzie w następnym sezonie to jak wróżenie z fusów. Pozdrawiam


avatar
rafekf1

23.12.2009 22:50

0

Przypomina mi się analogiczny okres z zeszłego sezonu a raczej z przedsezonowych zapowiedzi ...... jaki to za......y bolid będzie do dyspozycji ekipy z Hinwil. Normalnie miód!! Co się okazało .... wszyscy wiemy doskonale. Wielu z nas zastanawia się czy Reno to dobry wybór dla Robert , czy może lepiej iść do Saubera skoro jeszcze jest szansa (?) Odpadła opcja z Mercedesem. Ale nie oszukujmy się. To były tak pobożne życzenia jak Kubica w Ferrari parę miesięcy temu. Nie dajmy się zwariować. Na chłopski rozum za niespełna 4 miesiące wymiatać będą merce, maclareny, ferrari i reedbule .... jednak patrząc rok wstecz spodziewaliście się dominacji Brawna i ReedBulla właśnie?? Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie też będą niespodzianki w stawce. Oby przyjemne.


avatar
SzymonBB

23.12.2009 22:56

0

Co Robert chciał to każdy wie. Dlaczego podpisał kontrakt z Renault również. A że się ekipa od tego czasu znacząco zmieniała, to już inna bajka.Wpływu bezpośredniego na tą sytuację nie miał.


avatar
gustavof199

23.12.2009 23:05

0

Kur..a tyle narzekania było na BMW Sauber teraz zaczyna się narzekanie na Renault. Tam gdzie Robert jeździ zawsze jest źle. Ja nigdy nie narzekałem na BMW bo odkąd tam Robert jeździ to byli wysoko w generalce , tylko ostatni sezon im nie wyszedł ale i tak potrafię to docenić i nie mam również zamiaru narzekać na Renault myślę ,że będą wysoko w 2010, ale jak to Polacy mawiają " wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma". WESOŁYCH ŚWIĄT


avatar
strong1

23.12.2009 23:11

0

25ris Widzę przecież.Co komu Bell przeszkadzał,na pewno nowego mógłby na czymś zagiąć.Po prostu kolesiostwo ,protekcja.Wygląda to na projekt Branson2,stymże o dziewicy przynajmniej się mówi. Niom mile widziany jakiś cud nad Wisła,nad Sekwaną,a może Loarą..


avatar
walerus

23.12.2009 23:17

0

z renault to się robi grupka przypadkowych ćwoków....


avatar
ris

23.12.2009 23:33

0

30. strong1 - Widzę ciemność , ciemność widzę ;-) Jaki jest telefon do Petera ?


avatar
strong1

23.12.2009 23:54

0

32ris Ja to zaczynam żle widzieć całą karierę Roberta.A Peter-zamienił stryjek siekierkę na kijek-w moim odczuciu i to w tym gorszym przypadku. Chyba musisz go darzyć ogromnym sentymentem,nie? Ale Sauber to nie jest dobre lekarstwo na karierę Roberta. Życzę Ci w każdym razie żeby nasze dyskusje oraz "dyskusje" były równie udane jak dotychczas,żebyć odzyskał spokój ducha,nie ruszał się z domu do Hinwill i cieszył się najpiękniejszymi w roku chwilami lami bez "niuzów" o Reno-widmo.


avatar
ris

24.12.2009 00:25

0

33. strong1 - Dziękuję CI za życzenia i aby się spełniły.!!!!!!!!!! A Peter to jest gość na poziomie nie tylko ze względu że hulał tam Robert. Co do Saubera ma wszystkie papiery bolidu z obecnego sezonu , niewiadomą będzie ten motorek Ferki ale zobaczymy. Robert dobiega ćwierćwiecza i czas na to aby zaczął wreszcie wygrywać, a takie newsy jak dziś nie nastrajają optymistycznie !


avatar
strong1

24.12.2009 00:38

0

34ris Nie ma za co:) Tylko już nie ględż jakoby wszystkie życzenia miały się spełniać na odwrót,czy jak to określiłeś:) Wiem,że to spoko gość,tylko chodzi o to,że mało kasiasty,a jeden tumel wszystkiego nie załatwi.Poza tym u Saubera jeżdżą albo kierowcy na wychowanie,albo emeryci.Robert się do tych kategori nie łapie. Niech sam oceni! Ciągle sobie powtarzam ,że "los się musi odmienić". Tylko u licha niech on nie czeka już zbyt dłygo,bo sam wiesz co...


avatar
ris

24.12.2009 00:44

0

35. strong1 - oczywiście że wiem co jak potrwa to zbyt długo --> będzie emerytem i będzie jeździł dla Saubera ;-))))))


avatar
strong1

24.12.2009 00:57

0

To Peter wystawia samochód rajdowy? O_o Ale to było niezłe naprawdę.Tylko,żeby RK. nie robił "dwóch emerytur po sobie". Aczkolwiek myślę,że Peter sprzeda zespół- niech teraz uważa jeśli się na to zdecyduje! Choć niby do trzech razy sztuka-wiadomo o co chodzi. No ok to ja gaszę światło-przynajmniej ze swojej strony.


avatar
strong1

24.12.2009 00:58

0

Znowu numerek zgubiłem-tym razem @ris 36:)


avatar
BMWbmw

24.12.2009 01:10

0

Wiecie co mnie denerwuje najbardziej w Waszych komentarzach ? , to że nawet Robert nie wsiadł jeszcze do R30, a wy już skreślacie jednocześnie i Roberta i bolid. Skąd możecie wiedzieć co się wydarzy ? Trochę więcej optymizmu Panie, i Panowie :)


avatar
ris

24.12.2009 07:12

0

37. strong1 - na wcześniejszej emeryturze u Saubera a rajdy to już inna odległa jeszcze bajka ..... ;-))


avatar
ris

24.12.2009 08:11

0

39. BMWbmw - nikt nie ma na myśli żeby skreślać Roberta czy bolid przed startem ale są niestety fakty. Fakty te mówią , ze w zeszłym sezonie Renia nie była najsilniejsza, na ile się uda bolid udoskonalić nie wiadomo. Zawsze można być optymistą tylko czy to jest uzasadnione bynajmniej teraz. To co się dzieje w samym zespole też ma ogromne znaczenie. Zmiany właścicielskie wprowadzają niepewność i automatycznie spada wydajność czy zaangażowanie bo to są ludzkie odruchy. Proste pytanie czy coś słychać na temat McLarena czy RBR przykładowo ? Nie, tam się pracuje sytuacja jest jasna i klarowna, a zespół specjalistów działa. Kierowanie firmą, to proces planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania działalności pracowników oraz wykorzystania wszystkich innych jej zasobów dla osiągnięcia ustalonych celów. Zaraz potem pojawia się optymalizacja. Optymalizacja czyli proces poszukiwania najlepszego rozwiązania problemu czy metody postępowania przez grono wykwalifikowanych pracowników w konkretnej dziedzinie. Prawidłowym etapem działania przykładowo przy przejęciu firmy jest zapoznanie się z możliwościami poszczególnych pracowników ze szczególnym uwzględnieniem osób kierujących poszczególnymi zagadnieniami. Następnym krokiem jest po dogłębnym zapoznaniu się z procesem nazwijmy go "wytwórczym " ewentualna zmiana na pewnych stanowiskach aby zintensyfikować działalność poszczególnych działań. To w skrócie. Oczywiście można zrozumieć , że wprowadza się nowego szefa z zewnątrz , bez tak zwanych obciążeń ale szefa fachowca. Według oceny wielu speców od F1 Boullier to nowicjusz w świecie i tematyce dotyczącej F1. Eksperymenty z prowadzeniem zespołu mogą się odbywać w nowo powstałych zespołach , które muszą się dorabiać od zera, a proces przystosowania trwa kilka lat. Renia to już zespół z tradycjami i ukształtowanym zespołem inżynierów i pracowników więc właściwa by była inna ścieżka postępowania w zakresie obsady fotela szefa. Książkowym przykładem przejęcia zespołu jawi się „Merol”. Zespół fachowców perfekcyjnie wykorzystał wszystkie dostępne instrumenty włącznie z marketingowymi, które będą rzutować nie tylko na działalność teamu F1 ale również na działalność marki na rynku konsumenckim. Gdyby Szefem Merola nie został Ross Brawn to z całą pewnością nie zatrudnili by na stanowisku szefa „Joha No name” nieprawdaż ? A nam, cóż pozostaje mieć nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży.


avatar
ris

24.12.2009 09:32

0

Drugim kierowcą Renault - Jerome d'Ambrosio ???? Zespoł DAMS i wszystko jasne. Jeśli to prawda to znamy i promotora ;-)))))


avatar
jar188

24.12.2009 09:58

0

Tu gdzie zaczyna sie forsowanie "swoich" kandydatur kończy się walka o dobry bolid.


avatar
ris

24.12.2009 10:12

0

43. jar188- bardzo mądre zdanie ! ! !


avatar
Raven89

24.12.2009 10:59

0

D'Ambrosio podobno podpisał już kontrakt z Renią.Jeśli to prawda,to Slow Nick zostanie na lodzie - good news.


avatar
strong1

24.12.2009 11:56

0

40ris Przykro mi,ale nie-niech mu będzie dane jeżdzić w dobrych zespołach do końca kariery w F1, a Saauber lub post-Sauber niech pozostanie opcją awaryjną gdyby jego plany w królowej motorsportu nie mogły się spełnić. 41ris-tak tak jest oczywiście Panie Profesorze!:) Tak poważnie to sama racja.Wiesz może nie jest najgorsze w tym wszystkim to,ze Boulier ma takie doświadczenie ,a nie inne tylko to,że mianowanie dostał z urzędu od wspólnika i głównie dlatego jest szefem.Nie wspomnę już o głosach,które rozlegają się na dżwięk nazwiska Lopez na innych forach.Dobrodusznie uznam,że ludzi przesadzają... D'Ambrosio mówią,że może być niezły,ale to kolejny element świadczący o tym,że jest coraz mniej cukru w cukrze,czyli Renault w Renault.W dodatku kolejny przypadek jednak protekcji.Ciekawe,czy obędzie się bez "podcierania tyłka" w razie kłopotów podopiecznego z czymś tam?


avatar
strong1

24.12.2009 12:02

0

45Raven89 Ja tam się nie cieszę. Co by o Heidfeldzie nie mówić jako o człowieku-partnerze z BMW to w F1 powinno się ścigać dwudziestu kilku najlepszych kierowców na świecie.Nick z pewnością jest w tym gronie i to nie na ostatnich pozycjach.IMO przed Kovalem i Glockiem.Może nie jest mi go szczególnie żal,lecz beznadziejnym jest ,że na gridzie może znależć się w to miejsce jakiś "Petrodolarado".To była właśnie ostatnia opcja dla Renault na posiadanie dwóch kierowców,którzy przy dobrym aucie mół dać wyższe miejsce w WCC. Inna sprawa,że on się do Einstone chyba nie palił.


avatar
strong1

24.12.2009 12:03

0

"mogli dać"


avatar
ris

24.12.2009 12:09

0

46. strong1 - dlatego nie bez kozery zadałem wczoraj pytanie ; Kto faktycznie będzie numerem 1 w tym teamie. Kubek czy protegowany ??? Jak to mówią bliższa koszula ciału niż sukmana. Zaraz reszta DAMS-a się zjawi w zespole więc pytanie było jeno retoryczne !!!


avatar
beltzaboob

24.12.2009 12:13

0

@ris, strong1-pełna zgoda. Zespół w miarę doświadczonych inżynierów w dużym stopniu pamiętających czasy Benettona i wiedzących, jak się wygrywa ale bez Pata są trochę jak bez głowy. Jesli nie ma kogoś na miarę Rossa Brawna czy Adriana Neweya nic chyba nie wskórają, skoro więcej w tym konszachtów i polityki ni ż pracy. Obym się mylił. Pozdr na świeta.


avatar
grzes12

24.12.2009 12:28

0

Panowie ris i strong1 Oczywiście że każdy ma prawo do swojej oceny i szans zespołów na następny sezon ...ale ten wasz pesymizm aż się rzuca w oczy Nie zamierzam walczyć z waszymi argumentami , bo sporo w tym racji . Tylko przypomnę wam zeszłoroczną sytuacje ekipy starej Hondy żeby nie wdawać się w głębszą dyskusję i przypomnieć wam ze tam w tamtym roku opanowało większe bezprawie ... a w dzisiejszym Renault wszystko jest poukładane , są osoby które odpowiadają za poszczególne sektory , budżet też mają zatwierdzony i tak mogę wymieniać dalej ,ale to nie ma sensu bo wszystko się okaże podczas sezonu Zatem poczekajmy do pierwszych testów i wtedy będziemy mieli jakieś rozeznanie co do układu sił ... A wielką zaletą Renault jest mało paliwożerny silnik ,co nie tylko się przełoży na lżejszy bolid z początku wyścigu , ale pozytywnie wpłynie na aero gdyż siłą rzeczy będzie zajmować nieco mnij miejsca ....


avatar
strong1

24.12.2009 12:31

0

@ ris@ beltzaboobJan Franciszek "Kubek" powiedział,że będą chcieli wejść na szczyt ze swoim kierowcą nr1,czyli jednak Kubicą. Tyle,że ten sam spec od "mowy trawy" zapewniał ponad miesiąc temu,że budżet będzie niezmieniony, żadnych kłopotów nie ma i że poszukują doświadczonego kierowcy:) Tak poważnie to myślę,że wiedzą,iż z debiutantem jako stricte lideremdaleko nie zajadą,więc podział ról w zespole zostania.Jednak kierowcy nr.2 może być poświęcone stanowczo za dużo czasu w stosunku do tego pierwszego-lepszego. A z tym zlotem z DAMS-a to im już risie nie podpowiadaj lepiej...


avatar
grzes12

24.12.2009 12:31

0

Wszystkim użytkownikom tego portalu , a także administracji Wesołych Świąt !


avatar
strong1

24.12.2009 12:34

0

liderem,daleko nie zajadą.


avatar
strong1

24.12.2009 12:43

0

@grześ12 No niby tak to może wyglądać,ale my nie robimy nic prócz przytaczania faktów i tego,że zespół coraz bardziej podciągany jest pod klucz partyjny. Honda miała dwa razy większy budżet niż Renault,a Brawn dostał jeszcze podag.Od h.lery i ciut,ciut tuneli aerodynamicznych,więc to inna sytuacja. Jak ważny jest szef to właśnie widać po Hondzie,przyszedł Ross i jakby niektórych oświeciło. Oczywiście,że wierzę w Kubice,bo lubie go i mam nadzieje,że przynajmniej konstrukcja wyjściowa będzie ok.,Ale gdybym słyszał,że takie rzeczy jakie się słyszy dziś o Renault dzieją się w RBRnp to bym się nie zmartwił


avatar
strong1

24.12.2009 12:44

0

@grześ12@beltzeboob Spokojnych i radosnych świąt życzy 1 strong:)


avatar
strong1

24.12.2009 12:46

0

@55posag,


avatar
ris

24.12.2009 13:06

0

52. strong1 - racja .Oby nie było kazusu Nicka z 2008 gdzie cały wysiłek poszedł na pomaganiu słabszemu. ;-))))


avatar
strong1

24.12.2009 13:50

0

58ris Właśnie miałem dokładnie ten motyw jako deja vu na myśli,choć na mniejszą odpowiednio skalę.


avatar
Reczek

24.12.2009 15:22

0

Ostatnio doszły do mnie informacje że Renault buduje swój nowy bolid na podobę RBR z tego roku. Wydaje mi się ze to nawet sam Kempa o tym wspominał, są może jakieś dodatkowe informacje na ten temat?


avatar
kempa007

24.12.2009 16:34

0

nic takiego nie wspominalem, ale czerpac przyklady z RBR jak najbardziej mozna, maja dobrego fachowca odpowiedzialnego za aero...


avatar
ris

24.12.2009 19:34

0

59. strong1 - bo Ty mi czytasz w myślach poprostu :-)))))


avatar
ris

24.12.2009 19:37

0

51. grzes12 - aby być optymistą trzeba mieć powody ( światło w tunelu). A pesymista to były optymista dobrze poinformowany (:_:) (:_:) (:_:)


avatar
strong1

24.12.2009 20:01

0

62ris No,a jak wiadomo po czym poznać dobrego "inżyniera wyścigowego".:) Oby Robowi przypadł(do gustu) ten postAlonsowy:). 63ris Światło -nośmy je w sobie:) Już niedługo będziem tak robić:P Chociaż na razie pozostanę tym mondralińskim optymistą,a z czasem zacznę się "odmóżdżać"-tak koło wiosny:)


avatar
ris

24.12.2009 20:16

0

64. strong1 - do marca coraz bliżej jeszcze kilka dni i styczeń krótki luty pół marca i jedziemy !!!!!!!!!!!!!


avatar
strong1

24.12.2009 21:34

0

66ris No to jedziemy-jak tak mówisz-byle szybko!


avatar
ris

25.12.2009 08:39

0

66. strong1 - jedźmy ale czym i z kim - rano znalazłem taki tytuł na jednym z zachodnich portali -->> F1 - Ralf Schumacher contacte Renault F1


avatar
grzes12

25.12.2009 09:01

0

55 strong1 Mi się też nie podoba to co się ostatnio dzieje w Renault , ale nie sądzę aby te ostatnie zawirowania były kluczowe jeśli chodzi o bolid , nad którym zespół pracuje już od dawna ....A wiem także że nic tak nie motywuje pracowników do wytężonej pracy jak niepewność co do swojej przyszłości , a efekty mogą być takie jak w zeszłorocznej konstrukcji Brawna ,dlatego podałem ten przykład .Chociaż wiem jaką tam rolę odegrała sama osoba Rossa ..... A kto ma rację i czyje przewidywania się sprawdzą to życie pokaże ;) 63ris Wiosna coraz bliżej ,a słonce też świecić będzie coraz mocniej , więc jest nadzieja że i zajrzy do twego tunelu .....;)


avatar
ris

25.12.2009 09:34

0

68. grzes12 - tylko, żeby się nie okazało, że w tym tunelu to pociąg Tegeve ;-)


avatar
strong1

25.12.2009 11:20

0

68grześ 12 No oby nie były kluczowe ostatnie "zamieszki:,oby.A co do niepewności o własny los różnie to bywa,niech starają się lepiej niż członkowie BMW-Sauber:). 67ris Mam nadzieję,że jesteś w Moskwie i dla Ciebie "Polsza" to na zachodzie leży mam na myśli Onet:) A tak poważnie kierowców-zombie się chyba nie wskrzesza? Może taki gość to by chciał ,ze względu na kompleks brata,ale bez przesady chyba...


avatar
ris

25.12.2009 13:10

0

70. strong1 - no tytuł był po "angielskiemu" więc to nie Onet. A co do drugiego to podchodzi kibic do Ralfa i pyta czy mógłbym dostać autograf, ależ oczywiście to poproszę tylko samo znawisko bez imienia :_))))


avatar
strong1

25.12.2009 13:28

0

71ris Ale z Lustra",ze "Słońca" ten tytuł czy z czegoś poważniejszego? No nie no ten kawał to knokout jest po prostu.zmiażdżyłęś Ralfa i chyba nigdzie się już nie ruszy;P Ale za to jaki życiowy ten "dżołk":)


avatar
ris

25.12.2009 13:57

0

72. strong1 - dosc poważne francuskie żródło;-) a "dżołk Funny :-)


avatar
strong1

25.12.2009 17:26

0

Jak francuskie dość poważne żródło to już sam nie wiem czy się "tylko" śmiać czy płakać ze smiechu?:) Choć Koval według Confidental Renayult miał mieć pewny kontrakt i miał...ale w Lotusie. Co do " dżołka" jeszcze to był to klasyczny nokaut techniczny, który notabene nazywa RSCO,jakoś tak pasuje:)


avatar
strong1

25.12.2009 17:28

0

Oczywiście to do Ciebie risie o numerze 73.:) Sorry na swoje usprawiedliwienie mam jeno ,że "nie przestrzegałem zakazuy tankowanie":)


avatar
ris

25.12.2009 19:32

0

74. strong1 - ale czy starczy Ci paliwa ? ;-))))) To inne francuskie źródło, więc zobaczymy ale i Onety też juz o tym piszą ;-)))


avatar
strong1

25.12.2009 20:44

0

76ris Tak sądze,co prawdawraz z upływem czasu mam coraz mniej paliwa,ale za to zyskuję ma szybkości: działań:). O! czyżby Lopez chciał przyciągnąć sponsorów poprzez zaangażowanie Spielberga i chęć nakręcenia kolejnej części Parku Jurajskiego z "żywymi dinozaurami?. Oryginalnie przyznaję. Chyba jednak to wygodna plota w kontekście "powrotu Wielkiego Brata":).


avatar
ris

25.12.2009 20:59

0

77. strong1 - a jak z ogumieniem nie zmieniasz ??? ;-))) Oby to była plota zawsze jak pojawi się Michael zaraz za nim przypływa Ralfik - accident ???:-)


avatar
strong1

25.12.2009 21:54

0

78ris Ty się nie bój-umiem zadbać o opony:). Też tak sądze,że Szujki są nierozłączne.Zwłaszcza,że biorąc pod uwagę zarobki Ralfa z Toyoty pół wyścigowej Francji i cała Polska musiałaby się zrzucić na jego honorarium.Już nawet nie wspomnę,iż to bezzwrotna inwestycja...:)


avatar
ris

25.12.2009 22:34

0

79. strong1 - ale podobno już się spóźnił bo Jerome D'Ambrosio podobno podpisał kontrakt. Ale to nic pewnego ';-)))


avatar
grzes12

25.12.2009 22:53

0

A tu dalej burza mózgów ... heheh Panowie ja się poddaję !!!


avatar
ris

25.12.2009 23:03

0

81. grzes12 - nie poddawaj sie my tylko tak lajtowo przeież święta ;-)))))


avatar
strong1

25.12.2009 23:14

0

80ris Nie dziwi nic. No przecież już ze dwa czy tam trzy lata temu nie mógł już zdążyć na Q2,więc nic w tym dziwnego. A wiek robi swoje to i dolegliwość mogła się pogłębić. tylko..:) @grześ12-nie łam się-przełam się:)


avatar
ris

25.12.2009 23:39

0

83. strong1 - no tak raczej bez szans na ten fotel ;-)


avatar
strong1

25.12.2009 23:50

0

84ris I tak by się do niego już nie zmieścił:). Jedyny fotel kierowcy w bolidzie, jaki dostanie to prezent od MSC z okazji wygrania przez "Miszkę" WDC.Na psa urok to ostatnie zdanie.


avatar
ris

26.12.2009 00:12

0

85. strong1 - ach te ciasne kokpity ;-))) do jutra


avatar
BMWbmw

26.12.2009 02:24

0

86. ris - raczej do dzisiaj :)


avatar
ris

26.12.2009 07:35

0

87. BMWbmw - no tak hehehee jak ten czas szybko leci ;-)


avatar
kamil b

26.12.2009 21:38

0

Powiem tak:chciałbym wreszcie napisać jakiegoś pozytywnego posta odnośnie sytuacji Roberta przed nowym sezonem...ale realia tego nie dają.Ta spryciarska sprzedaż zespołu jakiemuś mało znanemu konsorcjum , aby tylko nie płacić kar za zerwanie Porozumienia Concorde- to przecież faktycznie zniknięcie marki Renault zF1! Czy otoczenie Kubka zdaje sobie realnie sprawę,że są uzależnieni od widzimisie jakiegoś p.Lopeza który może nawet tuż przed nowym sezonem podziękować Robertowi za pracę ! Widać po ruchach nowego właściciela,że dobiera ludzi według własnych znajomości -(Boullier,najpewniej 2 kierowca ..) Tacy kierowcy jak Koval.Glock,Kobayasi przyszli zobaczyli te "porządki" i odeszli do innych teamów.Naprawdę jako wieloletni kibic F1,życzę Kubkowi jak najlepiej , ale nie widzę wielu pozytywów zaistniałej sytuacji.W tym czasie praktycznie nie ma już jakiegoś lepszego wyboru- ale gdyby nie kierować się wartością finansową kontraktu to czy nie lepiej spróbować w innym wolnym zespole?


avatar
strong1

26.12.2009 22:56

0

@ris Przepraszam ja Cię ,ale wziąłem urlop na jeden dzień od forumF1.Wybacz mi:).Z tego co widzę to jednak i Ty nic "nie wrzuciłeś na ruszta" ,więc cisza. Przed kolejną burzą?:)


avatar
ris

27.12.2009 00:20

0

90. strong1 - cisza przed nową sensacją ale ta pewnie w poniedziałek. Urlop jest wskazany na skołatane nerwy ;-)))


avatar
strong1

27.12.2009 14:31

0

91ris Tylko żeby mnie to była bomba ,a nie kapiszon jak ostatnio! Pt. "RenoLop-weżcie mnie,prosze,prosze,prosze..." Ja niżej podpisany Ralf. tak w ogóle to D'Ambrosio ma dziś urodzinki,co ciekawe.Super prezent zapewne jednak jemu przypadnie...:)


avatar
ris

27.12.2009 18:10

0

92. strong1 - zacytowałeś Szreka ? :-))) Normalnie szpiegostwem się trudnisz, że wiesz o urodzinach D'Ambrosio ;-)


avatar
ris

27.12.2009 18:19

0

Apropo -->> Nick Heidfeld bardzo intensywnie negocjuje z Renią ( to już ostatnia deska ratunku ), a Sauber podobno ma inne plany co do kierowcy nr 2 !.


avatar
strong1

27.12.2009 18:47

0

@ris Owszem to taka nowa odmiana grzebania w teczce "szpiegowstwo wikipediowe":) Jakby Nick trafił do Renault to byłby to "best silly season ever dp kwadratu!". 1.Dwaj kierowcy mistrzowskiego zespołu uciekają stamtąd. 2.Dwaj mistrzowie w Macu, 3. Ojciec porzuca "czerwoną rodzinę",pozostawiając swego rzekomego przyjaciela na pastwę swego wielkiego wroga przynajmniej z toru,który postara się wymazać wszystkie zasługi owego "ojca" 4. Jako zasmażka-"rozmowy niedokończone"-"II zimna wojna polsko-germańska".Matrix reaktywacja. Lol i jeszcze raz lol,jeśli to ostatnie się sprawdzi! Nie robię sobie wielkich nadzei,ale chciałbym żeby tak się stało.Zawsze byłby jakiś smaczek:) A skoro innych doświadczonych kierowców wywiało... Ciekawe dlaczego Peter nie chce Nicka(bo ja słyszałem,że De La Rosa podobno jest faworytem do objęcia casusu doświadczonego kierowcy) Czy dlatego,że Peter się obraził za słowa Heidfelda,który mówił ,że intersuje go właściwie tylko Mercedes,czy może chodzi o to,że u Saubera jest żle z kasą i potrzeba pay-drivera,natomiast Pedro uzbierał jakąś kasę tyle,że dla Camposa.Coś mi się wydaje,że to drugie niestety...


avatar
ris

27.12.2009 19:33

0

Nick ma więcej szans niż Ralf. De La Rosa - dobrze słyszałeś Peter chce tylko wystartować jak się uda odkuć to będzie myślał o kierowcach a obecnie cel no 1 wystartować i przeżyć sezon !!! Jeśli jednak D'Ambrosio to Nikuś ma problema i to sporego -->> ale zawsze może odwiedzić Mario T i jakieś miejsce w turystyce się znajdzie.


avatar
strong1

27.12.2009 21:06

0

@ris A Ralf miał jakieś szanse,czy mu śniło lub zaoferował :swoje usługi" zaledwie?:) Nick zawsze chciał robić w turysttce. Jak on namiętnie,kwieciście i z pasją opowiadał o wyścigowych celach podróży. Zobaczymy czy marzenie weżmie górę nad chęcią ścigania:):):bo jak chce pracować w biurze turystycznym to nie-ja od niego wycieczki nie wezmę-GP Chin 0.8 mu nie zapomnę...-:D


avatar
strong1

27.12.2009 21:06

0

"się mu śniło"


avatar
ris

27.12.2009 21:31

0

97. strong1 - Ralf - to sen tylko sen :-)) A turystyka poszerza horyzonty. GP CHIN - nie Ty jeden !!!!!!


avatar
strong1

27.12.2009 22:05

0

@ris-"turystyka poszerza horyzonty" E tam lekko przereklamowane stwierdzenie -Mańkowi T. to jakoś nie pomogło...:)


avatar
ris

27.12.2009 22:23

0

100. strong1 - teraz Mańkowi będzie musiało pomóc i wystarczyć --)


avatar
strong1

27.12.2009 23:15

0

101ris A jak nie wystarczy to sobue Maniek będzie musiał z Nickusiem pośpiewać "to już jest koniec:jesteśmy wolni )"


avatar
ris

27.12.2009 23:24

0

102. strong1 - A jakieś tantiemy dla ZAiKS-u lub Elektrycznych Gitar ! ;-))))


avatar
strong1

27.12.2009 23:51

0

103ris No nie wiem,czy finansowo wyrobią jak nie wygrają serii "turyściaków",co by kasę za to większą dostać. Nick zresztą i tak wszystko przeputa na podruże małe i duuuże:). A WTCC,jak już ustaliliśmy będzie oglądałoi 1,5 Niemca w przyszłym sezonie Tą połówką będzie szef koncernu BMW,zerkający na to co się dzieje w czasie reklam na RTL-u No,a Maniek będzie miał jak za komuny telewizorów dużo w związku z rosnącą inflacją,ale kanał jeden:).


avatar
ris

27.12.2009 23:56

0

104. strong1 - zgrabnie to ująłeś - spin doktorzy od Mańka dostaną buta. A ci spod "gwiazdy" duże premie !!!


avatar
strong1

28.12.2009 00:09

0

105ris Ja tam zawsze jestem zdania,iż powinniśmy dopatrywać się jasnej strony sytuacji. Np. jeszcze gorzej byłoby dostać z buta,jak ten "bushmen" co grał w "Białym Domu" prezydenta USA przez 8lat. 3-maj się do jutra,znaczy do "póżniej dzisiaj":).


avatar
ris

28.12.2009 00:12

0

106. strong1 - taaa później dzisiaj ;_)))))))))))))


avatar
strong1

28.12.2009 13:30

0

No i jednak dalej kapiszon ,nietrafiony stymże o zapachu "Ambrozji".


avatar
ris

28.12.2009 15:33

0

108. strong1 - ale o co chodzi ??? :-)))))))) Ambrozja wysunęła się na czoło spekulacyjnej listy potencjalnych kierowców. Nick też był na tej liście więc ? Dowiemy się pewnie niebawem. ;-)))))


avatar
strong1

28.12.2009 18:25

0

@ris Czyli stagnacja w temacie z domieszką reaktywacji pacjenta RSC. Czekać,)czekać-od lipca nie robie nic innego. Tymczasem cierpliwośći w baku brakuje,a "sklepy specjalistyczne" pozamykane:)


avatar
ris

28.12.2009 19:16

0

110. strong1 - pacjent RSC został wypisany do domu. Koniec serialu z w/w. Sklepy specjalistycznie OPEN NON-STOP. ;-)))))


avatar
strong1

28.12.2009 20:50

0

111ris To idę do monopolowego:)


avatar
ris

28.12.2009 21:29

0

112. strong1- no tak otwartym tekstem ;-)))


avatar
strong1

28.12.2009 22:12

0

@ ris Dobra flaszka nigdy nie jest zła.:) Poza tym trzeba wypić "za zdrowie Pań za zdrowie"(Reni i Gienii) A tak w ogóle nie chce iść "we dwa kije":)


avatar
ris

28.12.2009 23:45

0

114. strong1 - no tak ale czy to jest zdrowe ? ! ? ! :_)))))))) i czy umysł jest po tym jaśniejszy ???? !!! :_)))))


avatar
strong1

29.12.2009 00:08

0

No,ale ja przecież nie robię tego dla siebie całkiem.Dla R.K również. O tak. Widzę niezwykle jasną ciemność:):). My to umiemy rozciągnąć wątek nieprawdaż,ale myślę ,że już starczy tego Zaraz kempa wyśle nas do piwnicy:) No to skup komórki zawodniku i wymyśl jakąś konkluzje. Może być ewentualnie bajka "o Królewiczu Piotrusiu i krasnoludku,co to go w szyji łupało":) .


avatar
ris

29.12.2009 10:15

0

116. strong1 - No jak piszesz Kempa no jak ??? Jak tak będziesz pisał to wyśle Cię do lochów pod piwnicą :-) A wracając do tematu francuskie media huuuuczą , ze kierowcą nr 2 ( mowa o numerze wyboru a nie o statusiw w zespole ;-)))) ) będzie jednak -->> D'Ambrosio ! ! !


avatar
strong1

29.12.2009 11:51

0

117ris No,bo wczoraj się o taką wredną kempę "potkłem" jak do domu szedłem:). A w temacie".Rodzynek" myślę,że się teraz troche rzuca jak karp w wannie można powiedzieć,ale co on tam może to już się dowiedział. Ważne,że w "księgach wieczystych" zgadza się.Pora na mszę dać w intencji niezłego wóżka na początek sezonu:).Może siły wyższe zainterweniują,że Ftopez,sorry Lopez nie poszczędzi grosza.


avatar
ris

29.12.2009 12:06

0

118. strong1 - nie wiadomo czy Najwyższy wysłucha modłów ;-))))


avatar
strong1

29.12.2009 12:39

0

119ris Ja tam zapytam metodą "prób i błędów" Wszystkich Najwyższych-no bo kto pyta nie błądzi:).


avatar
ris

29.12.2009 16:52

0

120. strong1 - możemy sobie wrzucić na luz - umowa pomiędzy Genie i Renią 4 stycznia. Moze przy okazji dowiemy sie pozostałych informacji Szef, kierowca. A co będzie jak zrezygnują w oststniej chwili ?


avatar
strong1

29.12.2009 18:07

0

121ris No to wtedy ja im wszystkim yaya pourywam jak się powycofują! Ja jadę na Karaiby w tej chwili(w snach niestety) tylko.Wrócę jak tylko zdarzy się coś ważnego. Do napisania i następnego "zgrupowania":)


avatar
ris

29.12.2009 20:18

0

122. strong1 - nie ma sprawy ;-)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu